Pages

Monday 25 March 2013

Saya suka pelamin!

Bismillahirahmanirrahim....

Bila dah 3 minggu saya menghadiri kenduri kahwin... minggu pertama cousins wedding, minggu ni beloved seniors wedding, minggu depan menghantar orang kahwin.. total banyak sangat., apapun i'm happy for them. May it last till jannah. Anyway selain menghadiri kenduri kahwin, perkara yang paling saya suka ialah crash orang punya pelamin,... bukan crash runtuhkan atau robohkan tapi rasmikan dan bergambar kat atas pelamin tersebut.., bukan apa bagi saya kat situ gambar semua jd cntik. Bukan sbb org duduk tapi sebab design and lighting gambar tapi dalam kes saya, saya yang buat pelamin tu nampak cantik kowt.. huhuhu...

Apapun perkahwinan itu satu amanah, dan saya punya jalan yang jauh sebelum sampai ke destinasi itu iaitu kahwin... doakan sahaja kalau sampai jodoh kahwinlah saya tapi yang pasti my beloved kakak kena dan wajib kahwin dulu!

No comments:

Post a Comment