Pages

Wednesday 23 May 2012

exam mode activated

bismillahirrahmanirrahim..

final.exam sem 2, 2011-2012 telah tiba... aim saya untuk sem ini adalah menaikkan pointer sbyk mungkin dan kali ini agak mencabar sedikit karna saya memilih untuk mengambil banyak subjek. dan seperti biasa jadual saya akan ada gap yang banyak sebelum diakhiri dgn double paper dan deret.


paper2 bertuah sem ini adalah seperti berikut :)

-tilawah al quran 2 21/5/2012

- history of malaysia 2 27/5/2012

-introduction to psychology 1/6/2012

-research methodology 4/6/2012

- history of ayubid and mamluk 8/6/2012

-survey on ancient civilization 8/6/2012

-reflection on prophetic history 9/6/2012


banyak core course yg saya ambil sem ni... lecturer2 pn semua indah dan baik... kali ni semua paper akn saya duduk di dewan utama,cac.. boleh la ambil berkat org convo:)


apapun mohon sangat mereka yang membaca blog ini doakan untukku bersama :) moga2 dopermudahkan menjawab dan rajin mengulangkaji untuk exam..


kepada semua yg menduduki exam bitauffiq wan najah.. buat yang terbaik dan niatkan lillahitaala :)


-usaha tangga kejayaan-


Published with Blogger-droid v2.0.4

No comments:

Post a Comment