Pages

Tuesday 23 August 2011

babaku yang kuat


Bismillahirrahmanirahim.. 

gambar raya lepas 

post kali ini buat babaku yang sayang yang sedang berperang dengan ujian Allah .. 
Baba adik tau baba kuat ! Adik, Mama dan Kakak akan sentiasa ada untuk baba dan takkan putus doa untuk baba.. 
Baba kuat .. Hari tu adik nampak airmata dah berlinang dimata baba, tapi baba tetap kuat tak titiskan pun airmata tu .. 
Adik nak jadi setabah baba, sekuat baba dan setenang baba.. 
Maafkan adik kalau adik ada buat salah dengan baba.. 
adik sentiasa sayang baba dan sayang tu takkan terhenti ... 
Moga Allah akan sentiasa kuatkan baba dan adik harap baba jangan sesekali putus asa!!

 sayang baba selalu 


bergaya di pagi raya 



baba dan saya banyak berkongsi minat.. kami sama-sama gilakan kamera, gadget.. 
selalu berbicara tentang teknologi dan designing.. 
suka mencuba resipi baru dan masak bersama walaupun kekadang gaduh2 la jugak..
suka tengok bola, badminton, f1 sampai terpekik pekik..
suka tengok rancgn realiti dan jadi pengkritik setia... 
suka window shopping dan shopping..  
suka berdebat isu politik.. 
dan banyak lagi yang kami suka lakukan bersama.. 
gaduh pun suka jugak tapi itu lumrah bukan.. 
kalau kena marah atau cam nak gaduh dengan baba mesti saya yang nangis takut Allah marah.. 

tapi yang penting saya sayang BABA saya ..En Shahrin bin Che Mat.. 

p/s: kawan baik saya di rumah :) baba saya .. mungkin ada yang kata dia garang tapi bagi saya dia garang sebab dia sayang... Love u baba..
Ya  Allah Robb sekalian manusia, hilangkanlah kesengsaraan ini dan sembuhkanlah ia. Karena sesungguhnya Engkau Maha Penyembuh dan tidak ada kesembuhan melainkan hanya dari-Mu yaitu kesembuhan yang tidak  mennggalkan penyakit lagi.)

No comments:

Post a Comment