Pages

Sunday 17 July 2011

chicko the cat


Assalamualaikum...
si comel chicko bakal mencecah umur setahun.. sayang sangat dgn chicko... pada mulanya saya xbrapa suka kat dia sebab saya lebih menyanyangi belang kucing yg kini umurnya mencecah 2 tahun..

disebabkan belang asyik mencakar mama,baba dan kakak dan hanya boleh berlaku baik dgn saya sahaja.mama menghantar belang semula pada mak lang tipah. disebabkan tindakan mama saya sampai kata saya takkan pulang selagi belang tak balik..

agak lama juga nak datangkan rasa sayang kak chicko tetapi lama-lama rasa sayang kat dia... selalu jd teman berjaga malam. tengok tv dan sebagainya..

chicko juga adalah penyeri keluarga. keluarga lebih gmbira dgn kehadiran chicko. mama n baba jadikan chicko pelepas rindu pd kami..

p/s : kucing itu binatang yang perlu disayang bukan didera dan dibunuh...
Published with Blogger-droid v1.6.9

No comments:

Post a Comment