Pages

Wednesday 20 July 2011

bunga oh bunga



Bismillahirahmanirahim 
















tanggal 13 Julai, sehari selepas hari lahir saya ... saya bersama kakak dan baba pergi ke Pesta bunga yang diadakan di Putrajaya. Tema tahun ini Mawar selamanya.. Saya bukanlah peminat bunga tegar tapi apabila ada kena mengena dengan bunga kegemaran saya, saya bertukar secara rasmi sebagai penggemar bunga. tema tahun ini kena dengan bunga kegemaran saya.. 

Walaupun xdpt beli tapi untuk mengamati dan menembak beberapa gambar sudah cukup menggembirakan hati . 

Harap dapat pergi lagi tahun hadapan!!!! 

p/s : mawar bunga yang penuh makna, tetapi tulip juga bunga tambatan hatiku :)

2 comments:

  1. Salam'alaiyk

    Happy Belated Birthday :)
    tak tahu pun birthday 13hrbln. klau tak hritu jmpa kat ofis blh wish ^_^"

    ohmy, besnya. kt xdpt pergi. dan sdg merindui sekuntum mawar putih :)

    ReplyDelete
  2. waalaikumsalam habibati.....
    hari lahir saya hari selasa 12 julai...
    syukran for d wish... Doakan yg terbaik ye...
    mawar putih kesukaan sy jug :)

    ReplyDelete