Pages

Sunday 26 June 2011

Peperiksaan Akhir Sem


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatu 


Mulai dari esok sehingga hari rabu saya cuti dari berblogging ... Keputusan ini diambil untuk saya fokus menjawab peperiksaan. Selama itu jugalah saya akan cuba untuk tidak buka FB saya.. Di semester pendek ini saya akan mengambil 3 kertas peperiksaan. Subjek-subjek tersebut adalah :

Tilawah Al Quran 1 (TQS1000S)
Bahasa Melayu Lanjutan (LM 2020)
Bahasa Arab level 4 (LQ2044)

Pada semester kali ini saya berharap saya dapat buat yang terbaik untuk menaikkan lagi pointer saya. Didoakan kepada semua warga UIAM yang bakal menduduki peperiksaan agar dapat menjawab dengan cemerlang soalan peperiksaan nanti. Buat yang terbaik dan niatkan kerana Allah taala... 

nota kaki: baca doa penerang hati dan selawat serta apabila nak buka kertas exam baca
                  Bismillahirahmanirahim... 

No comments:

Post a Comment