Pages

Tuesday 14 June 2011

Ibn Arabi - عرفت الهوى


Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatu.. 




Pagi ini setelah terjaga dari tidur saya terus ke laptop untuk menyiapkan beberapa kerja yang belum siap dengan harapan akan selesai semuanya sebelum saya memulakan hari saya pada hari ini. 

Seperti biasa pabila kita buka laptop tipu kalau tak buka fb.. So saya buka .. Selalunya saya online pagi - pagi sebab nak chat dengan sahabat-sahabat saya di Maghribi. Al maklumlah GMT 8. Bila KL dah pagi kat sana baru tgh malam. 

Saya terserempak dgn video di atas :) Video tersebut di post oleh kakak angkat saya yang bernama Iman Fehdi daripada Maghribi. Beliau kini penuntut di Hassan II Universiti dalam jurusan Psychology..Didoakan Moga Iman habibati sentiasa dipermudahkan urusan dan sentiasa gembira...  

Seperti biasa music andalusia berjaya memikat hati saya dengan makna yang tersendiri. Saya sangat sukakan cara musik diolah serta cara liriknya ditulis....:) 

Ayuh kita dengar dan amati lirik lagu di atas .

p/s: sedang khusyuk mencari terjemahan... hanya sedikit sahaja yang difahami...

No comments:

Post a Comment