Pages

Thursday 23 June 2011

Gadis berpurdah


Bismillahirahmanirrahim.. 



Wahai gadis berpurdah
saya sangat menggumi anda

disetiap pelusuk dunia 
pasti kamu ada.. 
jangan dianggap gadis berpurdah tak bisa pergi ke mana sahaja
mereka juga wanita yang bisa menggoncang dunia


bukan senang untuk menjadi seperti mereka
perlu kuat dan berpegang teguh dengan prinsip diri.. 
Agar tidak lari dari nawaitu yang tidak akan berubah
walaupun hingga ke akhir hayat.. 

Doa saya buat gadis berpurdah
Semoga anda sentiasa kuat dan tabah 
menghadapi dunia yang mencabar ini 
untuk mendapat kemanisan di akhirat... 


nota kaki: Saya sangat memandang tinggi mereka-mereka ini ..Saya harap saya dapat mengikut jejak langkah mereka yang kuat dan tabah itu dalam menghadapi liku kehidupan.. Apapun saya tetap tabik spring terhadap mereka dan admire mereka.. Purdah itu sunat bukan wajib :) 

wallahuallam 

No comments:

Post a Comment